Wie alles begann
Godine 1973. Heinz G. Zimmermann osnovao je u rajnskom Troisdorfu tvrtku za prodaju proizvoda od celuloze visoke kvalitete. Gospodin Zimmermann rado se sjeća početničkih dana: „ Imam puno slika pred očima iz tih dana kada je sve započelo. Sjećam se i nade koja dolazi s osnivanjem poduzeća. Većim dijelom su se ispunila dugoročna planiranja iz 1973. godine.“ ."
Angažirani menadžer postavio je kamen temeljac za solidno i uvijek inovativno poduzeće uz odrješitu podršku svoje supruge. „Tada je jedno jaje koštalo 15 njemačkih feningi. Tada je osmosatno radno vrijeme bilo utopija, i naravno da tada nisu postojale (tehničke) mogućnosti, koje danas olakšavaju proizvodnju i logistiku.“ S godinama je nastajao ZVG kakvog danas poznajemo. U sedam prodajnih i proizvodnih mjesta uposleno je na stotine radnika koji rade za ZVG širom Europe.
Mitarbeiter der ersten Stunde
Bio jednom…jedan ured u Hangelaru u studenom 1974. godine s dalekopisačem i telefonskom sekretaricom. Ispred vrata stajao je Mercedes bus 207 D. Prvi uposlenik djelovao je još kao „djevojka za sve poslove“. Preuzimao je potražnje i narudžbe koje su stizale preko telefonske sekretarice i dalekopisača, utovarivao je jedino službeno vozilo (tada još ručno!) s ručnicima u rolama i krpama za čišćenje, dostavljao ih klijentima i istovremeno stjecao nove klijente. Prodaja se odvijala „kvazi iz vozila“. Njegovo područje obuhvaćalo je radijus od 150km i protezalo se od Siegburga preko Dortmunda do Krefelda i Wuppertala. Prilikom prodaje morao je svladati i nekoliko zapreka. Tako su potrošači znali za proizvode od celuloze kao nužna pomoćna sredstva u sanitarnom području (prednosti su očigledne), ali papir za čišćenje je bio tada potpuna novina, tako da je prvo morala biti poklonjena rola novim klijentima na isprobavanje. Nerijetko se događalo da klijent, koji je tada bio skeptičan prema 4 poklonjene role, nakon puno godina postane veliki kupac. .
Ohrabreni uspjehom u prodaji željeli smo objaviti i prvi reklamni prospekt. Za naslovnicu smo napravili program sa svim proizvodima na stepenicama ispred Zdravstvenog zavoda u Siegburgu, što je bio pothvat, koji je izazvao veliko čuđenje kod prolaznika. S druge strane, čisto zaprepaštenje izazvala je kiša koja je poplavila veći dio rola s krpama za čišćenje u tek iznajmljenoj skladišnoj hali. Već tada su postojale europalete, ali ZVG nije bio dovoljno velik da bi si iste priuštio. To se naravno vrlo brzo promijenilo nakon ovog događaja. .
Godine 1976. je ZVG prvi put sudjelovao na sajmu. Zajednos H. G. Zimmermannom se izlagalo na Automachanika-i u Frankfurtu. Ovaj sajam ostat će svim sudionicima vjerojatno zauvijek u (dobrom) sjećanju. „Naši proizvodi su izazvali veliko uzbuđenje kod stručnih posjetitelja“, prisjeća se jedan suradnik, „ i to tako, da smo jedino u razgovoru o prodaji imali mogućnost jesti. Tako smo stajali tamo, kobasica u lijevoj, a kemijska olovka u desnoj ruci, pišući bez pauze narudžbe“. ZVG se širio kontinuirano, a ovom sajmu uslijedile su još mnoge izložbe u godinama nakon toga.
Vom Händler zum Produzenten
Kako bi fleksibilno mogli pristupiti individualnim željama klijenta, odlučili smo se rano početi s proizvodnjom. Širenjem terena tvrtke s pogonom za šivanje 70ih godina započela je izrada zaštitnih odijela u Troisdorfu. 2008. godine preuzeli smo tvrtku PNV, kako bi na tri stroja mogli sami izrađivati rukavice za čišćenje i plahte za zaštitu i nošenje iz asortimana zetMedica® pod zaštitnim znakom Unisan®. Proizvodi su brzo postali prodajni hit. U nadolazećoj godini preuzeli smo dva stroja od tvrtke Twig za izradu Multitex®-krpa od flisa na roli za Wiper Bowl Safe & Clean. Od tada ZVG može ponuditi role različitih veličina i dužina. Također se od tada proizvode u Troisdorfu i u ponudi su Interfold- krpe na preklop, koje od 2010.godine obogaćuju zetForm®-asortiman.
ZVG heute ... und morgen
Široka paleta proizvoda od celuloze seže od jednokratnih krpa na preklop, preko krpa za čišćenje visoke kvalitete do opreme za osobnu zaštitu u primjeni u laboratoriju i radionicama. Program je proširen sredstvima za čišćenje i držačima za pohranu, tako da u ponudi stoji iscrpan asortiman za zaštitu na radu, čišćenje i higijenu. Stalnom razmjenom s klijentima i odličnim dostavljačima diljem svijeta stalno se ubrzava razvoj proizvoda, kako bi se trajno popravila kvaliteta i učinkovitost ali i ekonomičnost.
"„Kako bi mogli udovoljiti svim specijalnim zahtjevima naših klijenata, stalno smo širili asortiman posljednjih godina. To naravno iziskuje dobru logistiku kao i držanje većih zaliha. Zbog toga smo 2007. godine stavili u pogon novo visokoregalno skladište u Senkelsgrabenu“, kaže Eberhard Walt, poslovođau Zellstoff-Vertriebs-GmbH & Co. KG. Samo u glavnom sjedištu u Troisdorfu smo proširili površine za skladištenje i proizvodnju na otprilike 5.000 m2. Tome treba dodati otprilike 1.100 m2 površine za urede. „Trajnim razvojem proizvoda naša roba postaje sve interesantnija za potencijalne klijente, tako da je prodaja mogla rasti iz godine u godinu od osnivanja tvrtke. I u budućnosti očekujem konstantni daljnji razvoj."
Dugoročno gledajući, poslovanje ZVG-a teži ekspanziji preko granica srednje Europe . Tako se sudjelovanjem na sajmovima u Rusiji i Aziji put poravnava, postojeći kontakti jačaju, a stvaraju se i novi načini prodaje. Već danas preko 300 tegljača napušta mjesečno skladište ZVG-a ka odredištima u cijeloj Europi.